Produkt dnia
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Twoje dane będą przetwarzane zgodnie z naszą polityką prywatności
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Regulamin sklepu

Regulamin sklepu internetowego Sportica

 

Postanowienia wstępne

  1. Sklep internetowy Sportica dostępny pod adresem internetowym www.sportica.pl prowadzony jest przez Sportica sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Warszawie XII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS 526473501, NIP 5223271810, REGON 526473501 o kapitale zakładowym 5.000,00 PLN.
  2. Niniejszy Regulamin, skierowany do Klientów Sklepu, określa:
  3. zasady dokonywania rejestracji i korzystania z Konta w ramach Sklepu internetowego,
  4. ogólne warunki i zasady korzystania ze Sklepu internetowego,
  5. zasady i tryb zawierania Umów sprzedaży z Klientem na odległość za pośrednictwem Sklepu.
  6. Informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty Sprzedawcy w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a jedynie zaproszenie Klientów do składania ofert zawarcia Umowy sprzedaży.
  • 2

Definicje

  1. Dni robocze – oznacza dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
  2. Dostawa – oznacza czynność faktyczną polegającą na dostarczeniu Klientowi przez Sprzedawcę, za pośrednictwem dostawcy, Produktu określonego w Zamówieniu.
  3. Formularz rejestracji – oznacza formularz udostępniony na stronie internetowej Sklepu przez Sprzedawcę, umożliwiający utworzenie Konta w Sklepie, w którym wskazane zostaną m.in. dane taki jak imię i nazwisko/nazwa firmy, adres zamieszkania i adres wysyłki, NIP w przypadku Przedsiębiorcy.
  4. Formularz zamówienia – oznacza interaktywny formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy sprzedaży, w tym sposobu Dostawy i płatności.
  5. Klient – oznacza osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną niebędącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje zakupów w ramach Sklepu.
  6. Konsument – zgodnie z art. 22(1) Kodeksu Cywilnego oznacza osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą (tj. Sprzedawcą) czynności prawnej, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  7. Konto – oznacza indywidualny dla każdego Klienta panel w Sklepie, na którym gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.
  8. Koszyk – oznacza element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości Produktów.
  9. Produkt – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma / usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży.
  10. Przedsiębiorca – oznacza osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i dokonująca czynności prawnej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  11. Regulamin – oznacza niniejszy regulamin określający ogólne warunki sprzedaży oraz zasady świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach Sklepu.
  12. Sklep (internetowy) – oznacza serwis internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem www.sportica.pl, za pośrednictwem którego Klient może w szczególności składać Zamówienia.
  13. Sprzedawca – oznacza spółkę Sportica Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (01-378) przy ul. Połczyńskiej 10, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Warszawie XII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS 526473501, NIP 5223271810, REGON 526473501 o kapitale zakładowym 5.000,00 PLN.
  14. Umowa zawarta na odległość – oznacza umowę zawartą z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
  15. Umowa Sprzedaży – oznacza umowę sprzedaży Produktu w rozumieniu Kodeksu Cywilnego zawieraną albo zawartą między Klientem a Sprzedawcą pośrednictwem wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu.
  16. Zamówienie – oznacza oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży ze Sprzedawcą, określające w szczególności rodzaj i liczbę Produktów.

 

  • 3

Kontakt ze Sklepem

  1. Klient może kontaktować się ze Sprzedawcą w formie pisemnej za pośrednictwem korespondencji tradycyjnej kierowanej na adres Sprzedawcy: ul. Połczyńska 10, 01-378 Warszawa.
  2. Klient może kontaktować się ze Sprzedawcą w formie pisemnej za pośrednictwem korespondencji elektronicznej kierowanej na adres e-mail Sprzedawcy: kobiec@pzb.com.pl, z tym zastrzeżeniem, że odpowiedzi na wiadomości mailowe udzielane będą w godzinach 9:00-16:00 w Dni robocze.
  3. Klient może kontaktować się ze Sprzedawcą za pośrednictwem połączeń telefonicznych kierowanych pod numer telefonu Sprzedawcy: 665016666 z tym zastrzeżeniem, że kontakt telefoniczny jest możliwy w godzinach 9:00-16:00 w Dni robocze.

 

  • 4

Postanowienia ogólne

  1. Sprzedawca dołoży należytych starań, aby korzystanie ze Sklepu internetowego było możliwe dla wszystkich użytkowników Internetu z użyciem wszystkich popularnych przeglądarek internetowych, systemów operacyjnych, typów urządzeń oraz typów połączeń internetowych. Minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze strony internetowej Sklepu w pełnym zakresie to urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i zaktualizowaną przeglądarką internetową celem przeglądania asortymentu Sklepu, a nadto w odniesieniu do rejestracji Konta i/lub złożenia Zamówienia aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail). Sprzedawca stosuje mechanizm plików „cookies”, który może zostać wyłączony przez Klienta, jednakże Sprzedawca wskazuje, że wyłączenie plików „cookies” może spowodować utrudnienia lub uniemożliwić korzystanie ze strony internetowej Sklepu.
  2. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia, w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu, spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
  3. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie Zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest albo po założeniu Konta zgodnie z postanowieniami § 5 Regulaminu albo przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta.

 

  • 5

Rejestracja Konta w Sklepie

  1. Aby założyć Konto w Sklepie należy dokonać nieodpłatnej rejestracji obejmującej wypełnienie Formularza rejestracji.
  2. Podczas rejestracji Klient ustala indywidualne hasło i login, które będą umożliwiały logowanie się na Konto.
  3. W trakcie wypełniania Formularza rejestracji, Klient ma możliwość zapoznania się z Regulaminem, a także zaakceptowania jego treść poprzez oznaczenie odpowiedniego pola w Formularzu rejestracji.
  4. Rejestracja nie jest konieczna do złożenia zamówienia w Sklepie.
  5. Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat, usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adresy podane w § 3 Regulaminu.

 

  • 6

Zasady składania Zamówienia

  1. Klient może składać zamówienia w Sklepie za pośrednictwem strony internetowej Sklepu przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
  2. W celu złożenia Zamówienia należy:
  3. opcjonalnie zalogować się do Sklepu lub skorzystać z możliwości złożenia Zamówienia bez rejestracji,
  4. wybrać Produkt, a następnie kliknąć przycisk „Dodaj do koszyka” celem skompletowania Zamówienia,
  5. po skompletowaniu Zamówienia należy wybrać jeden z dostępnych sposobów Dostawy oraz jeden z dostępnych sposobów płatności,
  6. opcjonalnie zadeklarować nabywanie Produktów jako Przedsiębiorca celem otrzymania faktury VAT,
  7. kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę”,
  8. jeżeli wybrano możliwość złożenia Zamówienia bez rejestracji należy wypełnić Formularz zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia oraz adresu, na który ma nastąpić dostawa Produktu, wybrać rodzaj przesyłki (sposób dostarczenia Produktu), wpisać dane do faktury, jeśli są inne niż dane odbiorcy Zamówienia.
  9. Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt oraz koszt Dostawy, o której Klient jest informowany na stronie internetowej Sklepu w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli związania się Umową Sprzedaży.

 

  • 7

Dostawa oraz płatność

  1. Sprzedawca realizuje Dostawę na terytorium całej Unii Europejskiej.
  2. Dostawa Zamówienia do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa sprzedaży stanowi inaczej. Koszty Dostawy Zamówienia są wskazywane Klientowi na stronie internetowej Sklepu internetowego w zakładce „Koszty dostawy” oraz w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową sprzedaży.
  3. Odbiór osobisty Zamówienia przez Klienta jest bezpłatny.
  4. Sprzedawca zamieszcza na stronie internetowej Sklepu informację o liczbie Dni roboczych potrzebnych do Dostawy i realizacji Zamówienia.
  5. Zamówienie jest doręczanie Klientowi zgodnie z wybraną przez niego metodą Dostawy lub odbioru spośród: przesyłki pocztowej, przesyłki pocztowej pobraniowej, przesyłki kurierskiej, przesyłki kurierskiej pobraniowej, usługi paczkomatów, odbioru osobistego pod adresem Kielecki Klub Bokserski Rushh, ul. Kaczorowskiego 8a, 25-317 Kielce, na adres wskazany w Formularzu zamówienia.
  6. Klient obowiązany jest zbadać otrzymaną przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach danego rodzaju. W razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki Klient ma prawo żądać od dostawcy spisania właściwego protokołu.
  7. Ceny podane na stronie internetowej Sklepu są podane w polskich złotych, są cenami brutto i nie zawierają informacji odnośnie do kosztów Dostawy i wszelkich innych kosztów związanych z realizacją Zamówienia.
  8. Gdy charakter przedmiotu Umowy sprzedaży nie pozwala, rozsądnie oceniając, na wcześniejsze obliczenie wysokości końcowej (ostatecznej) ceny, informacja o sposobie, w jaki cena będzie obliczana, a także o opłatach za Dostawę oraz o innych kosztach, będzie podana w Sklepie w opisie Produktu.
  9. Klient może skorzystać z następujących metod płatności: płatność przy odbiorze, płatność za pobraniem, płatność przelewem bankowym na rachunek bankowy Sprzedawcy, płatności elektroniczne, płatność kartą płatniczą.
  10. Klient powinien dokonać płatności za Zamówienie w wysokości wynikającej z zawartej Umowy sprzedaży w terminie 5 Dni roboczych, jeżeli wybrana została płatność w formie przedpłaty.
  11. Szczegółowe informacje na temat metod Dostawy oraz akceptowalnych metod płatności znajdują się na stronie internetowej Sklepu.
  12. Operatorem płatności jest Autopay S.A.

 

  • 8

Wykonanie Umowy sprzedaży

  1. Zawarcie Umowy sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Sklepie internetowym zgodnie z § 6 Regulaminu.
  2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  3. W przypadku wyboru przez Klienta:
  4. płatności w formie przedpłaty, tj. płatności przelewem bankowym na rachunek bankowy Sprzedawcy, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 5 Dni roboczych od dnia zawarcia Umowy sprzedaży – w przeciwnym razie Zamówienie zostanie anulowane,
  5. płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki zawierającej Zamówienie, Klient obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki,
  6. płatności gotówką przy odbiorze osobistym Zamówienia, Klient obowiązany jest dokonać płatności najpóźniej w dniu odbioru Zamówienia.
  7. Jeżeli Klient wybrał sposób Dostawy inny niż odbiór osobisty, Zamówienie zostanie wysłane przez Sprzedawcę w terminie wskazanym w jego opisie (z zastrzeżeniem zdań następnych), w sposób wybrany przez Klienta podczas składania Zamówienia. W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach Dostawy, terminem Dostawy jest najdłuższy podany termin. Klient ma możliwość żądania dostarczenia Produktów częściami bez oczekiwania na skompletowanie całego Zamówienia.
  8. Początek biegu terminu Dostawy Zamówienia do Klienta liczy się w następujący sposób:
  9. w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności w sposób określony w ust. 3 lit. a powyżej – od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy,
  10. w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży,
  11. W przypadku wyboru przez Klienta odbioru osobistego Zamówienia, Zamówienie będzie gotowe do odbioru przez Klienta w terminie wskazanym w opisie Produktu. O gotowości Zamówienia do odbioru Klient zostanie dodatkowo poinformowany przez Sprzedawcę poprzez przesłanie stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta. W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach gotowości do odbioru, Klient ma możliwość odbierania Produktów częściami (stosownie do ich gotowości do odbioru) lub też odbioru wszystkich Produktów po skompletowaniu całego Zamówienia.
  12. Początek biegu terminu gotowości Zamówienia do odbioru przez Klienta liczy się w następujący sposób:
  13. w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności w sposób określony w ust. 3 lit. a powyżej – od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy,
  14. w przypadku wyboru przez Klienta sposobu gotówką przy odbiorze osobistym – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.

 

  • 9

Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży zawartej na odlełość

  1. Klient będący Konsumentem może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  2. Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od chwili objęcia Produktu w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę inną niż przewoźnik.
  3. W przypadku Umowy sprzedaży, która obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach, termin wskazany w ust. 1 biegnie od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części.
  4. W przypadku Umowy sprzedaży, która polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony (prenumerata), termin wskazany w ust. 1 biegnie od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy.
  5. Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy sprzedaży wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.
  6. Oświadczenie może być wysłane za pomocą poczty tradycyjnej, drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail Sprzedawcy lub przez złożenie oświadczenia na stronie internetowej Sprzedawcy – dane kontaktowe Sprzedawcy zostały określone w § 3. Oświadczenie można złożyć również na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu oraz załącznik do ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, jednak nie jest to obowiązkowe.
  7. W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta drogą elektroniczną, Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi na podany przez Konsumenta adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
  8. Skutki odstąpienia od Umowy:
  9. W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę uważa się za niezawartą.
  10. W przypadku złożenia oświadczenia o odstąpieniu od Umowy sprzedaży przed przejęciem przez Sprzedawcę oferty Konsumenta, oferta przestaje wiązać.
  11. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty Dostawy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu Dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę.
  12. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.
  13. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu z powrotem lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  14. Konsument powinien odesłać Produkt na adres Sprzedawcy podany w niniejszym Regulaminie niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy. Termin zostanie zachowany, jeśli Konsument odeśle Produkt przed upływem terminu 14 dni.
  15. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu, także koszty zwrotu Produktu, jeśli ze względu na swój charakter Produkt ten nie mógł zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą.
  16. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
  17. W przypadku gdy ze względu na charakter Produktu nie może on zostać odesłany w zwykłym trybie pocztą, informacja o tym, a także o kosztach zwrotu Produktu, będzie się znajdować w opisie Produktu w Sklepie.
  18. Prawo do odstąpienia od Umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umowy:
  19. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  20. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  21. w które przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  22. o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przez rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy,
  23. w którym cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którym Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy,
  24. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
  25. w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli,
  26. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  27. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę,
  28. o dostarczenie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od Umowy.

 

  • 10

Rękojmia, reklamacja i gwarancja

  1. Umową sprzedaży objęte są nowe Produkty.
  2. Sprzedawca zapewnia Dostawę Produktu pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
  3. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy Produktu Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w Kodeksie Cywilnym.
  4. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy lub przy wykorzystaniu elektronicznego formularza reklamacyjnego, udostępnionego przez Sprzedawcę na jednej z podstron Sklepu.
  5. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację oraz żądanie Klienta w związku z wadą Produktu.
  6. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, a jeżeli Klientem jest Konsument – nie później niż w terminie 14 dni. Jeżeli Klientem jest Konsument, a Sprzedawca nie ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego terminie 14 dni, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.
  7. Produkty odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres: Kielecki Klub Bokserski Rushh, ul. Kaczorowskiego 8a, 25-317 Kielce.
  8. W przypadku, gdy na Produkt została udzielona gwarancja, informacja o niej, a także jej treść, będą zawarte przy opisie Produktu na stronie internetowej Sklepu.

 

  • 11

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

  1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php, http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
  2. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
  3. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą.
  4. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej, z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą.
  5. Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

 

  • 12

Dane osobowe w Sklepie internetowym

Zasady ochrony danych osobowych zamieszczone są w polityce prywatności.

 

  • 13

Postanowienia końcowe

  1. Każdy Klient ma prawo wglądu do Regulaminu.
  2. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
  3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w Regulaminie. Zamówienia przyjęte przez Sprzedawcę do realizacji przed dniem wejścia w życie nowego Regulaminu są realizowane na podstawie Regulaminu, który obowiązywał w dniu składania Zamówienia przez Klienta. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie w terminie 7 dni od dnia jej opublikowania na stronie internetowej Sklepu. O każdej zmianie w Regulaminie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem za pomocą wiadomości przesłanej drogą elektroniczną zawierającej tekst zmienionego Regulaminu lub odnośnik do tekstu zmienionego Regulaminu.
  4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu Cywilnego, ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych.
  5. Jeżeli którekolwiek z postanowień niniejszego Regulaminu zostałoby uznane za nieważne, niezgodne z przepisami prawa lub niewykonalne zostanie ono wyłączone z Regulaminu, zaś reszta Regulaminu pozostanie w mocy i będzie interpretowana tak, jakby wyłączone postanowienie nie było nigdy w nim zawarte.
  6. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 01.10.2023 r. do odwołania.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl